setting
Index was once a small and close-knit community, but the town located on the western side of Washington state has grown in recent years beyond anyone's expectations. It is the ideal place for those who work in Seattle but can't afford the city's high real estate prices, and for others the natural beauty attracts them to the town. And Index truly is a beautiful place - surrounded by thick evergreen trees, tall mountains and glistening rivers and lakes. While weather is typically rainy with overcast skies even this does nothing to take away from the beauty of the town, and it is only highlighted further when the heavy snow graces the town and caps the mountains in winter. To many, Index would seem like a paradise. And yet lurking beneath this visual beauty there is more to this town than anyone might ever imagine...

Current Time in Index, Washington:
rules
PLAYBYS: Sims from the games Sims 2, 3 and 4 are used to visually represent player’s original characters (no characters from within the franchise are allowed). But, you do not need these games to join and roleplay! If you wish, you can post a thread in our out of character / general forum and list as many physical details about your character as you wish. The members of Index will happily try and make a character for you, and you can choose which one you feel best fits your vision.

AVATARS: Avatars should display your characters face clearly and should be at least 200 pixels tall, and 200 pixels wide.

THREADING & POSTING: When threading with multiple characters, it is important that you post only when it is your turn. This can be acheived by taking note of who has posted before you, and remember you are to always post after them. If you were the thread starter, then it is your turn after the final person has joined your thread.

When creating a thread you are required to place a tag before the title. Here are a list of types of thread you can create and how to tag each one:

[Open] Anyone is welcome to join your thread, with no limit on the number of characters.
[Open - #] Anyone is welcome to join your thread, but there is a limit on the number of characters who can join. Replace the # with how many extra characters you will allow to join your thread.
[Private] Only specific characters can join your thread.
[Closed] This tag should be used for threads that only involve your character.

ACTIVITY: To keep threads moving, people are encouraged to post within three days when it is their turn. If you do not post within three days, and you have not asked people to wait for you, it is possible you will be skipped. Keep in mind this is just a suggestion. While we'd love for everyone to be active every day, we understand that real life and other hobbies are just as important, if not more. We want you to be active because you want to be, not because a rule is telling you to be.

MATURITY RATING: Public threads should all be PG. If roleplayers above the age of 18 wish to post content that could be could be considered graphic then it should be hidden from view using the [hide] [/hide] code, which will enable only those in the threads and administrators to view the content.


 [Private] We don't all get weekends - Page 2

[Private] We don't all get weekends

Page 2 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

avatar

Re: [Private] We don't all get weekends

Calypso Bea Paxon | Human; Citizen

Posted on Fri Sep 04, 2015 9:34 pm

Oh you suck so much dick right now, I'm never going to be able to call them giraffes again. Guhraffe, giraffe, girrrrraffe, gir... Yep, it had completely lost meaning to me. And shit you didn't say you were legit crispy. You poor soul. I could sympathize. People could seriously suck, especially when it came to work, something yeah, maybe at the moment I didn't have experience in but it wasn't like I'd never worked, and would never work again. If only I could stop being so picky... But shit, when you're down to applying at taco bell it's hard to take that leap from standards to none.

Oh you know, caught her man cheatin', got her weave put in, went shopping for baby oil so she could squeeze into her new painted on skinnies, bought herself a knockoff Guccii. The usual. I pushed my hair out of the way and took a drink from my bottle, imagining the accuracy of what I'd just described. Like I could see it, people like that really existed.

Okay, we should start keeping a tally on the fridge or something. This shit needs to be recorded somewhere, and I need to top that story pronto. - And I like the compliment in there like, ''hey you're hot, buy me something''. I laughed, this was too good. Shit if I was willing to pester her I'd suggest we go to good ol' Wally World now and record this shit, because no doubt there was a freak show there right now shopping for press on nails or diggin' through the ten dollar movie bin.

Yeeeesssssss, I'm ready to get dunky, and laugh my ass off at Bob's Burgers and just chill. And listen I'm just gonna...I reached under my dress to start pulling off my tights because let's face it, the shit was uncomfortable and I had no one to impress so, those things needed off, like yesterday. It was a struggle, but I managed to get them off and kicked them to the side before getting back into my original position. We should pull out the ouija board later, when we're buzzed. Let's fucking contact James Dean or like, Freddy Krueger or something.

Back to top Go down

avatar

Re: [Private] We don't all get weekends

Michelle Hawke | Human; Citizen

Posted on Sun Sep 06, 2015 1:10 pm

Actually, it’s been a long-ass time since I’ve sucked dick, or had any kind of fun in that department. Shit, it was a good thing Brandon wasn’t around, or some other loser. It probably wouldn’t have taken me much to cave, to be honest. So, yeah, I’m crispy for more than a few reasons. I shifted, scratching my shin with my other foot, and listened to the epic story of Latisha. Man, I didn’t want to be a dick, but I could imagine that what Caly was saying was one hundred and two percent true. Then again, I might not be that different, just a different flavor. I really didn’t have that much to offer the world.

Oh, god, like not just people of walmart pictures, but stories. No, wait! I’ve got it, I said, just before washing down a bit more Jack. Let’s turn these people into characters. In like… children’s books. The Adventures of Buck and the Technicolor Trailer!

Luckily for me, I’d decided not to wear tights today. Fuck that, but it made me feel a bit bad, because shit, Caly’s outfits were always bangin, and this evening was no different. I almost wanted to change my mind about going out, but her tights were off and we were both comfortable and chill with the plans for the evening ahead. Just, slap me if I don’t make it through an episode without claiming that Tina is my spirit animal. I’m not kidding. It’s such an overused sentiment but fuck, she’s just… she’s fucking great, dude.

Maybe it was the time it had been since I’d gotten laid, but just the slight contact of Caly’s thighs against mine, just for a brief second had me almost.. uncomfortable, but in an exciting way. I brushed it off, and nodded in agreement. Dude, we have to make a thing of it. Like put on some music with some dark ass vibes, get the candles out. I pushed the play button, and the jolly intro to Bob’s started to play. My arm rested on the back of the couch, but I started stroking my fingers through Caly’s hair, hoping that the episode about to play wasn’t one I’d seen like ten times already. My other hand held my glass, which after another drink was getting too close to empty for me. Freddy? Oh, god, he’s not real, Caly! I finished up the class, leaning to the right just long enough to place it on the end table. Wait.. is there something I don’t know? Is he based on like - a real dude?

Back to top Go down

avatar

Re: [Private] We don't all get weekends

Calypso Bea Paxon | Human; Citizen

Posted on Mon Sep 07, 2015 8:02 pm

God that's depressing. I didn't think before speaking, but I never really had to with Michelle. Either way, was it horrible that I felt it was my responsibility to find her some dick? It wasn't that she needed it, it's just... She needed it. Life wasn't life without dick, even a dick to tease, or look at, something, anything. And do you know why it's been so long? Because you'd rather sit here with me and watch Bob's Burgers. And I'm not complaining here, but if we'd go out more, I'm sure there's a sea of dicks you could suck, that would be willing to be sucked. It was true, naturally I wouldn't let her go gungho diving into that sea, she was just a little seashell after all, a little seashell that would probably benefit from not having a sexually transmitted disease. What the fuck was I even thinking about now? Jesus...

Well I'll get you off baby, Caly style. I rubbed her leg with mine and playfully bit at her ear lobe, instantly laughing afterwards because I was quite literally, bat shit crazy. And my laughter only increased at what she said next. Like seriously? Was it cocky if I said we were brilliant? Because we were seriously brilliant. Dude, you know we'll talk about this, we'll get super into it and super passionate about it, and it'll never happen. But Ima just say right now, I'm so into this idea. If we set out to do half of the things we talked about no doubt we'd be rollin' around in cars with gold plated rims and wiping our asses with hundreds. Sheeeeit.

But it's true dude, just like Archer is mine. These cartoons get us. I took a drink and set my bottle onto the table. Fuck, was it so awful that I liked snuggling with Michelle but absolutely despised snuggling with everyone else? Did this make me gay? I mean fuck, if I was gay that was fine but I'd always thought I was bi because I liked dick too. Maybe I was just emotionally more comfortable with Michelle in particular, like she was my spirit animal. No joke. Oh fuck yeah, and we should record this shit too. I mean if something happens, we need proof. And yeah Freddy is real like, there's always an element of truth to that shit yanno? I didn't think the dude from the movie was legit real but c'mon, there was no way of knowing for sure until we tried. And yanno... I like preparing for Halloween early. It's my favorite holiday, legit better than Christmas... Speaking of, what are we even doing on Halloween and what the fuck are you going as? I reached up to grab her hand and held it there, trying to think of a way we could go dressed as a duo. Like Finn and Jake or...

Back to top Go down

avatar

Re: [Private] We don't all get weekends

Michelle Hawke | Human; Citizen

Posted on Tue Sep 08, 2015 9:01 am

I almost spat my drink at what she said, and seriously, the imagery in my mind was just as golden. It wasn’t an actual sea I imagined, but a field full of penisis, growing from the ground like mushrooms just swaying in the wind. Dude, had I seen this before in a dream? I should submit the idea to some porn movie company, for like… some kind of sci-fi alien porn, right? Fuck tentacles, how about some naturally occurring ground penis? Then again, the idea had me as far away from wanting to suck dick as I’d ever been. Remind me to jot that down in my notebook of porno inspiration. For you know, when I become a porn director. I did think about it though, my life lately, especially since that night Vincent and Rick tore up the store, I’d kind of just stayed in as much as possible. I went to work, I came home, and gorged on tumblr, netflix, and sometimes MMOs. Maybe somewhere inside I was still waiting for Gio, but that thought quickly went away when I felt Caly’s leg and honestly I even shivered a bit when her teeth touched my earlobe. Fuck me, I knew she was just playing, but how twisted was it that I’d hoped she wasn’t? She was definitely sending some strong fucking signals, and I really didn’t know exactly what to do with them, so for now, I decided to play it cool.

Woman! Watch yourself, I just tole’ joo I ain’t had none in a while. I grinned widely, but took another drink and sat it down, trying to bring myself back to our weird, wacky ideas that we always had. Honestly, they totally were gold. Can you imagine? People fucking loved the people of walmart site, imagine people of Walmart the children’s book! Dude, if we follow through with this, we really would be rich. Have you ever read um.. fuck.. that children’s book called Go the Fuck to Sleep? There’s a youtube video where Samuel L Jackson narrates it. You haven’t lived until you’ve heard it.

Oh, my god, Archer. Pam, though, dude. Pam. She’s such an underrated badass. I think I should strive to be more like her. Dude, she was probably right, and now I was curious. Curious, but not motivated enough to research. But maybe one little google search on Freddy when I was bored just might happen. Or maybe I could watch one of those documentaries on serial killers. Judging on how last Halloween went, maybe that would be a better idea. Fuck, I was almost thinking of staying in this year. I mean… I know that’s total blasphemy and we just fucking talked about my homebody ass staying in all the damn time but.. last Halloween was a little fucked up. And shit, it was the last time I saw Gio. Where the fuck was he? Then again, it would be pretty great if we went as Walmart trash. You know, to promote our new book.

And there it was, I mean yeah, I’d started it, running my fingers through her hair, but it was clearly… more than okay. Maybe um.. Princess bubblegum and Marceline? Was that a hint on my part? Anyone who was serious about the show knew the creators totally dropped clues about those two, that they were a thing. Fuck it, I mean, I didn’t go in for the kill, but.. I started stroking her calf with my toes, and for a moment, I stopped watching the show, and started looking at her. What would it be like?

Back to top Go down

avatar

Re: [Private] We don't all get weekends

Calypso Bea Paxon | Human; Citizen

Posted on Thu Sep 10, 2015 3:51 pm

Noted. I laughed, but really, I wasn't trying to downplay Michelle's eye for talent or porn creativity here but, how hard exactly could it really be to be a porn director? Place dick here, move boob there, moan later. Maybe there was a whole art to it that I was missing, but I highly doubted people visited youporn dot freakin' com to comment on how well the camera panned from twat shot to cum shot. Yeah and I tole' joo, we're gonna fuck. Would I fuck michelle? Probably, but honestly, she was out of my league. Not saying I settled for lower, just saying she'd be a legit trophy. Shit that made it sound worse?

Dude what?! Well one, Samuel L Jackson is one of the people I legit wish could read me bedtime stories every night, him and Optimus Prime. Two, I need to see this for myself. And three, if people aren't legit using this shit on their kids I give up on life. I'd heard of like... Adulty books for kids yeah. Obviously it's aimed more for the parents and that's great, but listen, twenty fifteen wasn't about telling your kids to watch their mouth when they say ''poop''. It was about preparing them for the world right? What the hell was I even thinking? I knew absolutely nothing about parenting.

And I love that you want to be more like her. She was probably the most relateable character in the show for me. Maybe not personally, but in general in my opinion. Which I mean wasn't saying much... Since it was a cartoon... Aimed at cracking jokes and making people laugh... Wait a minute, that did actually sound a lot like real life. What the hell even is life...

My jaw literally dropped. I mean, it was blasphemy. I'm not saying the girl was mopey, but shit she was young and hot and saying she wanted to stay in for Halloween? Listen, it's intervention time. And Ima speak first. - First off, you're my wingman, and if you don't go out for Halloween, then it's like I'm missing my other half, the important half, yanno, like the bottom half, the half that gets laid. Secondlyly, the fact that last years Halloween was so fucked up is exactly why you need to go out this year. Don't let it be tainted, remake the memory alright, and make it a good one, with me, and get dunky as hell and flirt with people and egg houses and maybe even, I don't know, just make new memories okay otherwise Freddy is gonna be pissed when I tell him later. And thirdly, I should smack you, but I'm not gonna, because we're partyin' it up on Halloween right? RIGHT?

See that's the spirit, I'll be Latoya, you be Latisha, and okay, damn, don't break my heart like that. I took another drink from my bottle and, shit, it was final. What kind of friend would I be if I let her sit at home on Halloween, like that'd be seriously fucked up...

I probably would have kept going if she wouldn't have just brought up my ultimate ship of all ships. I just looked at her, feeling her on my calves, her hand through my hair. I didn't even say anything, I just shrugged my shoulders before gripping her face and pulling her lips to mine. Call it a taste test if you will, and damn, she tasted good.



Back to top Go down

Page 2 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Index is best viewed using Google Chrome.
Site Designed and Coded by Evie.
Administrator & Founder: Evie.

Forum Statistics